tisdag 13 november 2012

Dagens uppgift i skolan





Idag hade vi våran första fotolektion!!! :D galet kul!! Vi skulle fota ett självporträtt, och 3 bilder som beskriver oss själva.

Bild 1: Havet! Jag ÄLSKAR att resa och se hur resten av världen ser ut. Så detta var det närmaste jag kunde fota ;) Man får tolka den precis hur man vill.
Bild 2:Tåg! Jag spenderar ganska mycket tid i skåne, och jag älskar att vara på läger. Så det blir mycket tågåkande.
Bild 3: Färg! Jag gillar verkligen konst. Brukar gå på konstateljeer med min pappa, och jag målar även själv. Jag är inte duktig, men jag får ett lugn i mig när jag målar.
Bild 4: Självporträtt! En bild på mig vid havet när det blåste. (så kreativt).

Hörs!

KLICKA PÅ BILDERNA SÅ FÅR NI BÄTTRE KVALITET.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar